сряда, 28 октомври 2015 г.

Beacon Ale – загрявка за Прасоколеда


Здравейте, днес съм на вълна радио, бира и бекон. Снощи реших да чуя запис от онлайн интервюто на Радио Тарнгра с Blek Pine. Няма да крива душата си, но съм се смял от сърце, Боби и Митко са големи образи и заедно с екипа на Тангра са направили страхотно предаване. Все още се питам дали аз самия не съм „микро певец“, но за това историята ще говори. Освен забавлението това интервю ми даде и една насока за тази статия. Моя приятел от Русе Адриан се оказа домашен пивовар – не го подозирах до месец Май. Тогава той ме почерпи две уникални бири. Адриане евала, и двете бири са супер. 
 
По време на самото предаване Митко спомена че има бири с всякакъв вкус и почна да изрежда, като спомена бекон веднага се сетих за този бира. Преди да получа този подарък никога не бях и чувал за такъв тип пиво, но след като опитах мога да ви кажа, аз явно съм фен на стила. 

Въпросното пиво на Адриан имаше наситен мътно-златист цвят, който оставяше впечатление за леко опушено злато. Пяната беше на средно дебел, траен и пухкав бял слой, който след първите глътки остави следи по стените. Мирисът направо ме срази, все едно отворих снакс със бекон. Вкусът нормално продължи в същата тема и между приятно опушения бекон се усетиха горчиви нотки на хмел. Като плътност бирата минава от средно плътен към плътен вкус, а финалът е горчиво-сладък, все едно си хапнал едно парче бекон и веднага си отпил глътка бира. 

Признавам бях скептично настроен към бири които ти предлагат мезе и пиво в едно, но тази спечели почетен медал в графа Провокатор. 

От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар